Garantie en eventuele technische defecten worden in behandeling genomen door de fabrikant van het betreffende apparaat. Het voordeel voor u als klant is dat het apparaat in handen is van gediplomeerde en ervaren servicemedewerkers van de fabrikant zelf. Het toestel is hierbij in uiterst goede handen, waardoor een tijdige en succesvolle reparatie vrijwel gegarandeerd is.
Koffietheeplaza.nl is officieel dealer van vele bekende topmerken. Op deze pagina geven wij u alle informatie over de service wanneer een apparaat defect gaat of gerepareerd moet worden. Bestudeer de pagina dus goed.
Bij ontvangst van uw bestelling is het van belang dat u allereerst goed controleert of het apparaat voldoet aan de overeenkomst; heeft u het juiste apparaat ontvangen en is deze geheel onbeschadigd bij u afgeleverd.
Heeft u niet het juiste apparaat ontvangen of is het apparaat onverhoopt beschadigd, neem dan meteen contact met ons op.
Als blijkt dat het apparaat technisch defect is, neem dan meteen contact met ons op. Wij zullen vervolgens zorg dragen dat u spoedig een nieuw apparaat geleverd krijgt.
Hierbij is het noodzakelijk dat u het defecte apparaat met bijbehorende documentatie in de onbeschadigde en originele verpakking binnen 7 dagen retourneert. Het adres waarnaar het defecte apparaat gestuurd kan worden staat op onze contactpagina.
Op alle elektronische apparaten die wij aanbieden op Koffietheeplaza.nl zit wettelijk gezien 2 jaar fabrieksgarantie. Deze periode gaat in na aankoop van het toestel en geldt enkel voor technische defecten en dus niet voor beschadigingen.
De garantie loopt via de fabrikant van het betreffende apparaat. Dit omdat zij specialist zijn ten aanzien van hun eigen producten en hiervoor een gespecialiseerde en gediplomeerde technische dienst hebben. Vele fabrikanten bieden een pick-up-and-return garantie aan. Zij komen bij u op locatie het apparaat repareren (indien mogelijk). Wanneer dit niet mogelijk is, neemt de service medewerker het apparaat mee naar de reparatie afdeling. In sommige gevallen wordt er een tijdelijk toestel bij u neergezet, zodat u gedurende de reparatie evengoed kunt genieten van een heerlijk kopje koffie.
Neem telefonisch contact op met de fabrikant van het apparaat. Dit vanwege het feit dat zij met u een afspraak maken over wanneer de monteur bij u op locatie welkom is. Daarnaast hebben zij in de meeste gevallen een nummer nodig wat op het apparaat staat.
Hieronder vindt u de telefoonnummers van de fabrikanten:
Bosch: Telefoonnummer 088 424 40 10
Neem ook eens een kijkje op de website van Bosch.
Siemens: Telefoonnummer 088 424 40 20
Neem ook eens een kijkje op de website van Siemens.
Delonghi: Telefoonnummer 076 523 36 00
Neem ook eens een kijkje op de website van Delonghi.
Gaggia: Telefoonnummer 0900 202 11 77
Neem ook eens een kijkje op de servicepagina van Gaggia (verloopt overigens via Philips)
Melitta: Telefoonnummer 0183 642 642
Neem ook eens een kijkje op de website van Melitta.
Miele: Telefoonnummer 0347 37 88 88
Neem ook eens een kijkje op de website van Miele.
Nespresso: Telefoonnummer 0800 022 23 20
Neem ook eens een kijkje op de website van Nespresso.
Philips Saeco: Telefoonnummer 0900 202 11 77
Neem ook eens een kijkje op de website van Philips Saeco.
Krups: Telefoonnummer 0318 - 58 24 24.
Neem ook eens een kijkje op de website van Krups.
Wanneer het apparaat bij aflevering technisch defect blijkt te zijn (DOA), kunt u aanspraak maken op de zogenaamde omruilgarantie. Bij deze regeling kunt u ervoor kiezen om een nieuw apparaat te ontvangen, het geld te laten terugstorten of een ander product te kiezen met dezelfde verkoopwaarde. Hierbij dan ook weer de voorwaarden om het defecte apparaat in dezelfde staat, inclusief documentatie en in de originele verpakking retour te sturen.
Heeft u naar aanleiding van bovenstaande vragen, neem dan vrijblijvend contact met ons op.